بانک ملی ایران

ساخت وبلاگ
دکترهمتی در این پیام آورده است:اجرای برنامه های تدوینی در چارچوب سند تحول بانک ملی ایران،افق وسیع تر و چشم انداز گسترده تری را پیش روی همکاران گشوده است. مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه به برخی اقدامات تاثیرگذارو موفقیت های بانک در سال ۹۴ اشاره کرده و ضمن تبریک سال نو از تلاش های مدیران و کارکنان این بانک قدردانی و تشکر کرده است. رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران وجود دومناسبت ولادت حضرت فاطمه در روزهای آغازین و پایانی سال ۹۵ را موجب مبارکی و میمنت این سال دانسته وبا اشاره به گسسته شدن زنجیره تحریم های ظالمانه با تلاش و درایت دولت تدبیر و امید گفته است:با توجه به زیرساخت های قدرتمندبانک ملی ایران در زمینه امور ارزی وبین المللی و فراهم شدن بسترهای لازم برای انجام و گسترش عملیات ارزی و مبادلات بین المللی،انتظارمی رودکارکنان بخش ارزی با همراهی سایر بخش های بانک،کارنامه ای درخشان و عملکردی مثال زدنی را درسال ۹۵ جلوه گر سازند.
مشاهده کل پیام
بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 145 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:50

لازم به ذکر است پس از تاریخ فوق ساعت کار ساتنا و پایا به حالت قبل باز می گردد.

جدول ساعات کار ساتنا و پایا




بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 161 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 6:55

دکتر عبدالناصر همتی با حضور در اداره کل خزانه و دیدار با مدیران و کارکنان این اداره کل و بازدید از بخش های مختلف خزانه بانک ملی ایران، آخرین وضعیت نقدینگی، اسکناس، ارز و ... را بررسی کرد و رهنمودهای لازم را جهت افزایش توان سرویس دهی به مشتریان ارائه کرد.
در ادامه مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در اداره کل حسابداری، بودجه و آمار این بانک ضمن دیدار و گفت و گو با مدیران و کارکنان این اداره کل، وضعیت حساب های این بانک و بستن آن در پایان سال را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.
همچنین دکتر همتی با حضور در بخش نظارت یکپارچه و لحظه ای بر تراکنش های الکترونیک بانک ملی ایران (NOC) و دیدار و گفت و گو با مسئولان این بخش، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمات دهی سیستم های الکترونیک بانک ملی ایران نظیر خودپردازها، پایانه های فروش و ... قرار گرفت و نکات لازم جهت ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان بویژه در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را مطرح کرد.
در عین حال وی طی تماس با برخی شعب بانک ملی ایران در جریان نحوه سرویس دهی شعب به مشتریان قرار گرفت و تدابیر لازم جهت بهبود امور را ارائه نمود.
در این بازدید چند ساعته که با حضور اعضای هیأت مدیره بانک و با هدف نظارت و کنترل بر نحوه سرویس دهی بانک ملی ایران به مشتریان در روزهای پایانی سال صورت گرفت، مدیران ارشد ناظر بر ادارات کل مذکور به ارائه گزارش هایی از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال پرداختند. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 17:27

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، امیر طیبی افزود: این موضوع در حالی است که حجم تراکنش‌های الکترونیک بانک ملی ایران در روزهای عادی سال روزانه به طور میانگین 20 میلیون تراکنش بوده ولی در روزهای اخیر به علت حجم بالای مراجعات به خودپردازهای این بانک، این میزان به 40 میلیون تراکنش افزایش یافته است و این نشانگر حجم عظیم سرویس‌دهی بانک ملی ایران به هموطنان عزیز می‌باشد.
به گفته این مقام مسئول اختلالات مذکور بلافاصله بررسی و مرتفع ‌گردید و کارکنان این بانک با تمام تلاش ارائه خدمات به مشتریان محترم را ادامه دادند.
 طیبی از صبر و شکیبایی هموطنان محترم به جهت وقفه‌ها و اختلالات ایجاد شده در سرویس‌دهی خدمات الکترونیکی تشکر و قدردانی نموده و تاکید کرد: با تلاش و تدابیر صورت گرفته این اختلالات به سرعت مرتفع شده است و خدمات مورد نیاز هموطنان در ایام پایانی سال به صورت مداوم به آنان ارائه می‌شود. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 16:41

بانک ملی ایران در راستای برنامه دولت درخصوص پرداخت بدهی های خود به پیمانکاران غیردولتی از طریق انتشار اسناد خزانه اسلامی پس از هماهنگی های لازم با وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر مراجع مربوطه، به عنوان اولین بانک در مرحله اول عاملیت انتشار و واگذاری مبلغ 10 هزار میلیارد ریال اسناد مذکور را از محل قانون بودجه سال 1393 به پیمانکاران وزارتخانه های راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، نیرو، ورزش و جوانان و کشور برعهده داشت. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 20:32

در ادامه بازدید، نشستی در این شعبه با حضور علی خسروی رئیس اداره امور شعب مرکزی تهران و مسئولان شعبه مذکور برگزار گردید و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف بانکی، دکتر همتی رهنمودهایی را جهت تعامل بیشتر با مشتریان ارائه نمود.
 دکتر همتی ضمن تشکر از تمامی کارکنان و روسای شعب سراسر کشور بانک به خاطر تلاش‌ها و خدمات ارزنده آنها در طول سال 94، از کلیه همکاران درخواست کرد در روزهای پایانی سال با تلاش بیشتر در خدمت رفاه مشتریان محترم بانک باشند و در ایام تعطیل نیز براساس برنامه اعلام شده، خدمات خود را به هموطنان عزیز تداوم ببخشند. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت: 23:02

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بر این اساس نرخ حق الوکاله دریافتی بانک ملی ایران از سپرده گذاران در سال آینده، 5ر2 درصد تعیین شده است.
 حق الوکاله مذکور شامل هزینه های به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری مدت دار مشتریان در امور اعطای تسهیلات و سرمایه گذاری های اقتصادی بانک می باشد.
بر اساس این گزارش، اجرای این موضوع با توجه به اصول قانون بانکداری بدون ربا و رابطه حاکم بین وکیل و موکل در این قانون صورت می گیرد. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت: 16:22

در این بازدید، محمدعلی ایزدی معاون منابع انسانی و رضا خسروی نماینده امور ایثارگران با حضور در منزل شهید اسماعیل دبیری با مادر این شهید بزرگوار دیدار کرده و از مقام شامخ شهدا تقدیر کردند.
همچنین مسئولان بانک پس از این بازدید، در منزل سه نفر از جانبازان حالت اشتغال بانک به نام¬های محمود حیدری، محمود خردمند و غلامرضا عطایی حضور یافتند و ضمن تقدیر از ایثارگری های آنها، از نزدیک در جریان مسائل این همکاران قرار گرفتند.
 گفتنی است بانک ملی ایران، 59 شهید را در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی نموده است. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 150 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 20:10

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک برای تامین نقدینگی مورد نیاز مردم پیش‌بینی‌های لازم را نموده است و پشتیبانی همه جانبه و سیستماتیکی از شبکه خودپردازهای خود خواهد داشت.
نظارت مستمر مسئولان شعب در خصوص فعال بودن خودپردازها و اطمینان از پر بودن کاست‌های اسکناس آنها از جمله اقدامات بانک ملی ایران در روزهای پایانی سال و نوروز است.
گفتنی است با توجه به افزایش تقاضای خرید مردم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز، تمامی دارندگان کارت‌های عضو شتاب می‌توانند به جای استفاده از پول نقد برای خرید کالا و خدمات، از شبکه گسترده پایانه‌های فروش (pos) این بانک در مراکز خرید کالاها و فروشگاه‌ها بهره جویند. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 173 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 20:10

وی در این دیدار با اشاره به توانایی های بالقوه کشور ایران در زمینه سرمایه گذاری و تجارت خارجی میان دو کشور نقش بانک ها را حائز اهمیت توصیف و بر آمادگی بانک ملی ایران برای برقراری روابط دو جانبه بانکی در این راستا تأکید کرده و ضمن اشاره به سابقه و تجربه دیرین بانک ملی ایران در ایجاد روابط کارگزاری با سوسیته جنرال یادآور شد: بانک ملی ایران دارای سابقه درخشانی در زمینه ارائه خدمات به مشتریان در داخل و خارج از کشور از جمله تأمین مالی پروژه ها بوده و همواره تعهدات خود به کارگزاران را ایفا نموده است.
مدیران سوسیته جنرال نیز با اشاره به سابقه همکاری سوسیته جنرال با بانک ملی ایران، ضمن ابراز تمایل به برقراری روابط کارگزاری با این بانک، ضرورت رعایت استانداردهای بین المللی و ملاحظات لازم به منظور برقراری و توسعه روابط کارگزاری را مورد تأکید قرار دادند. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 159 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:15

دکترهمتى با اشاره به اراده مقامات عالی سیاسی دو کشور در توسعه همکاری های اقتصادی اظهار داشت: بانکهای بزرگ دو کشور باید فرصتی را که برای گسترش فعالیت های مشترک اقتصادی و بانکی فراهم آمده، غنیمت دانسته و در جهت تسهیل مراودات مالی و تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه نهایت همکاری و تعامل خود را مصروف دارند.
دکتر همتی اضافه کرد: توسعه و تقویت روابط بانکی دوکشور نقش کلیدی و اثربخشی در تحقق اهداف اقتصادی و تجاری دوکشور دارد.
وی خاطرنشان ساخت: بانک ملی ایران از دیرباز به اهمیت روابط بانکی با کشور روسیه توجه خاص داشته است و بر این اساس با تاسیس میربیزنس بانک در مسکو به ایفای نقش راهبری در تعامل نظام بانکی دوکشور می پردازد.
مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به شرایط جاری بر آمادگی کامل بانک ملی ایران جهت برقراری مجدد روابط کارگزاری به منظور ارایه خدمات بانکی متنوع در راستای فعالیت های اقتصادی دوکشور ازقبیل گشایش اعتبار اسنادی، صدور ضمانتنامه، اعطای خطوط اعتباری کوتاه و بلندمدت وسایر خدمات بانکی متقابل تاکید کرد .
در این دیدار آقای واسیلی تیتوف مقام ارشد اجرائى بانک VTB ضمن خوش آمد گویی به دکتر همتی و هیأت همراه ، رفع تحریم های ناعادلانه علیه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته و آنرا فرصتی مغتنم برای احیاء روابط مستحکم بانکی با سیستم بانکی جمهوری اسلامی ایران و بویژه بانک ملی ایران دانست.
وی با ابراز تاسف از وقفه چند ساله ای که به دلیل تحریم های غربی در حسن روابط کارگزاری فیمابین ایجاد شده بود، اظهار داشت: در شرایط پسا تحریم این بانک آمادگی خود را برای همکاری مجدانه در عالی ترین سطح با بانک ملی ایران اعلام داشته و علاوه بر احیاء روابط کارگزاری و افتتاح حساب برای میربیزنس بانک بعنوان سابسیدری بانک ملی ایران، موضوع برقراری روابط کارگزاری با بزرگترین بانک دولتی جمهوری اسلامی ایران برای دریافت و صدور اعتبارات اسنادی و ضمانتنامه های ارزی و نیز همکاری مشترک در زمینه تامین مالی پروژه های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
 گفتنی است بانک VTB روسیه در سال 1990 میلادی در شهر سن پترزبورگ روسیه تاسیس و هم اینک بعنوان دومین بانک بزرگ فدراسیون روسیه به لحاظ حجم دارائی ها محسوب می گردد .
بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 176 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:15

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، وی اضافه کرد: تاکنون با بیش از 40 کارگزار RMA (کلید رمز تبادل پیام سوئیفت) مبادله شده است.
وی افزود: سوئیفت یک ابزار تبادل پیام است که بعد از رفع تحریم امکان استفاده از این ابزار برای بانک های تحریمی فراهم شده است. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 178 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:15

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جشنواره بانک های کشور از نظر خدمات بانکداری الکترونیک و فناوری های اطلاعاتی مورد ارزیابی قرار گرفتند و بانک ملی ایران با رأی داوران موفق به دریافت دو نشان ستاره شتاب (نرخ رشد) و ستاره محبوبیت شد.
 همچنین در این جشنواره ضمن رونمایی از کتاب جامع توسعه ICT در ایران، از هفت چهره نامدار این حوزه تجلیل به عمل آمد و فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری بانک ملی ایران نیز به عنوان شخصیت برتر در حوزه فناوری و چهره شاخص بانکداری الکترونیکی کشور معرفی شد و با دریافت لوح و ستاره فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.
در این جشنواره که نصراله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و جمعی از فعالان حوزه فاوا، فضای مجازی، روباتیک و نانو حضور داشتند، فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران ابراز امیدواری کرد با تلاش هایی که در حوزه های فناوری اطلاعات می شود و با حضور گسترده تر و وسیع تر در شبکه های اجتماعی بتوانیم جایگاه کشورمان را در رده بندی های جهانی در حوزه ارتباطات ارتقا دهیم.
 وی افزود: انشاءاله با ورود شرکت های خارجی بتوانیم فضای رقابتی مطلوبی را در حوزه الکترونیک برای صنعت بانکداری و دیگر شرکت های مربوطه فراهم کنیم و با استفاده از علم و تجربیات کشورهای صاحب نام و صاحب نظر در این حوزه جایگاه کشور را در جهان بهبود ببخشیم. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 148 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:15

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، براساس اعلام سازمان حج و زیارت ودیعه‌گذارانی که طبق فراخوان اعلامی قصد تشرف به حج تمتع در سال 1395 را دارند، می‌توانند تا 25 اسفند ماه جاری با مراجعه به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور نسبت به پرداخت وجوه علی الحساب هزینه سفر حج تمتع خود اقدام کنند.
 در عین حال هیچ گونه محدودیت جغرافیایی جهت پرداخت وجه مذکور وجود ندارد و این امکان از طریق هر یک از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور فراهم است. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 177 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:15

این مدرسه با مشارکت بانک ملی ایران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با هزینه‌‌ای بالغ بر هفت میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.
 مدرسه فوق در زمینی به مساحت 1756 مترمربع با زیربنای 662 مترمربع، در دو طبقه احداث شده و دارای 6 کلاس با امکانات نوین آموزشی می‌باشد و ظرفیت پذیرش 210 دانش‌آموز را داراست.
در این مراسم امام جمعه شهر برازجان، معاون فرماندار دشتستان و مدیرکل آموزش و پرورش دشتستان ضمن تقدیر از این اقدام بانک ملی ایران، آن را گامی بزرگ در رشد و بالندگی علمی و فرهنگی استان عنوان کردند و حضور دائمی این بانک در انجام رسالت‌های اجتماعی و اقتصادی را مورد تقدیر قراردادند.
 کریم‌ ریگی‌زادگان رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان بوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه بانک ملی ایران همواره در اموری همچون ساختن مدرسه، آزادسازی زندانیان دیه و سایر اقدامات خداپسندانه حضوری فعال و پررنگ داشته است، خبر از ساخت دو مدرسه دیگر را در استان با مشارکت این بانک داد. در ادامه مدیرکل نوسازی مدارس و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اهدای لوح و تندیس از مشارکت بانک ملی ایران در این پروژه تقدیرکردند.
 در پایان این مراسم تعداد 150 نفر از دانش‌آموزان با افتتاح حساب به عضویت کانون جوانه‌های بانک ملی ایران درآمدند.
بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 154 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:15

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در عین حال ساعت کار شعب بانک ملی ایران در روز سه شنبه 25 اسفندماه جاری مصادف با آخرین شب چهارشنبه سال تا ساعت 16 خواهد بود.
 همچنین شعب منتخب بانک ملی ایران که اسامی آن ها از طریق سایت این بانک  قابل مشاهده است، در روز شنبه 29 اسفندماه 94 و روزهای دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین ماه 95، از ساعت 9 تا 12 به ارائه خدمات بانکی به مشتریان خواهند پرداخت.
 در عین حال افزایش زمان فعالیت شعب بانک ملی ایران در 3 روز کاری پایانی سال، حسب ضرورت بر اساس نیازهای موجود بررسی و اعلام خواهد شد. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 137 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:15

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته جهت اصلاح ساختار مالی , توسعه کیفی منابع انسانی و ارتقاء بخشی بانکداری الکترونیکی تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم بانک ملی ایران کاهش شدید معوقات بانکی بود که در اثر اقدامات انجام گرفته ،NPL یعنی نسبت معوقات به مصارف بانک به زیر 9 درصد کاهش یافته و معادل 8/5 درصد شده است.
لازم به ذکر است این نسبت در پایان سال 1392- 16 درصد بود.
 مدیر عامل بانک ملی ایران مجموع منابع ریالی و ارزی بانک ملی را حدود 1370 هزار میلیاردریال اعلام و تاکید کرد: بانک ملی به عنوان بازوی پرتوان اقتصادی دولت نقش مهمی در پیشبرد اهداف اقتصادی دولت دارد و قطعا با توجه به شرایط جدید پس از برجام و بر اساس مذاکرات انجام گرفته با بانک های خارجی و از طریق 17 شعبه بانکی خود در خارج از کشور در سال آینده نقش مهمی در مبادلات اقتصادی خارجی کشورمان ایفا خواهد کرد.
وی تاکید کرد: در روزهای گذشته واحدهای بانک ملی بیش از 500 پیام سوئیفتی مبادله و با 40 بانک خارجی روابط کارگزاری برقرار کرده اند.
در این نشست  که آقای کریمی  عضو هیات مدیره و معاون امور شعب و چند تن از مدیران ستادی بانک نیز  حضور داشتند، مدیرعامل بانک به سوالات متعدد روسای شعب و کارشناسان اداره امور پاسخ داد.
در ادامه این سفر، مدیرعامل بانک ملی در جلسه توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری استان یزد که با حضور رئیس جمهور کشورمان و چند تن از وزرا و کارآفرینان استان برگزار شد، شرکت نمود. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 168 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:15

شعب منتخب بانک ملی ایران که اسامی آن ها از طریق لینک ذیل   قابل مشاهده است ، تا پایان سال به جز روزهای تعطیل نسبت به عرضه اسکناس نو اقدام خواهند کرد.
 ضمناً با توجه به حضور ناظر پولی بانک مرکزی در استان ها، توزیع اسکناس نو به مشتریان در استان ها بر اساس برنامه ریزی های استانی صورت خواهد گرفت.
 
  شعب توزیع کننده پول نو در استان تهران
بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 153 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:15

رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به دشواری های مالی و تنگناهای اقتصادی سال گذشته و تلاش های صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید گوشه هایی از اقدامات بانک ملی ایران را بیان کرده و افزود: بانک ملی ایران با عملکرد خوب خود توانسته است با موفقیت در خدمت مردم عزیز باشد و این ذهنیت را بار دیگر در مردم زنده نماید که این بانک، بانک مادر بوده و می تواند الگوی مناسبی برای سایر بانک ها باشد و امیدوارم که با وجود تمام سختی ها، تا آنجا که توان داریم خدمات خوبی به مردم ارئه کنیم و امیدوارم که سال 95، سال خوبی برای دولت، کشور و بانک ملی ایران باشد.
مدیر عامل بانک ملی ایران افزود: در بحث معوقات به رکورد خیلی خوبی دست یافته ایم به گونه ای که NPL (نسبت معوقات به مصارف) را به هشت درصد رسانده ایم. این درحالی است که این نسبت در سیستم بانکی به طور متوسط حدود 14 تا 15 درصد است. نسبت 2ر8 درصد برای بانک ملی ایران عدد بسیار خوبی است و تمام تلاش ما این است که این نسبت را حفظ کنیم.
دکتر همتی همچنین اظهار داشت: بدهی دولت به بانک ملی ایران به 20 هزار میلیارد تومان رسیده است که امیدوارم با پرداخت این مبلغ به افزایش توان بانک ملی ایران در جهت پیشرفت بانک و کشور کمک شود.
مدیر عامل بانک در ادامه افزود: افزایش سرمایه بانک ملی ایران نیز از موضوعات بسیار مهمی است که لازم است توسط دولت و قانون گذاران مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی در ادامه به نصویب نشدن تبصره های 19 و 20 لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس اشاره کرده و تأیید آنها توسط مجلس را برای بانک ها حیاتی دانست.
 دکتر همتی در بخش دیگری از سخنان خود، میزان تسهیلات اعطایی در سال 94 را بالغ بر 43 هزار و 500 میلیارد تومان و میزان تسهیلات قرض الحسنه را یک هزار و 330 میلیارد تومان اعلام کرد.
وی همچنین به موضوع تعیین نرخ سود سپرده ها اشاره کرده و گفت: توانسته ایم نرخ سود را تا 18 درصد پایین بیاوریم که با توجه به نرخ تورم می تواند حتی پایین تر هم بیاید زیرا معتقدم که برای شکوفایی اقتصاد و راه اندازی تولید باید نرخ تسهیلات منطقی باشد.
 دکتر همتی مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران در ابتدای سخنان خود از تعامل مثبت خبرنگاران و سایر کارکنان مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های خبری با بانک ملی ایران طی سال گذشته قدردانی وتشکر کرده و در محیطی کاملا صمیمی و دوستانه به پرسش های آنان پاسخ گفت. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 165 تاريخ : شنبه 22 اسفند 1394 ساعت: 0:15